Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 05 Oct 2000 - 16:56:12 MET DST

Dnia 5 Oct 00 o godz. 10:07, Michal Zalewski napisal(a):

> Och, a na rachunku masz tak napisane? Dalbym glowe, ze widnieje tam
> pozycja pt. "polaczenia do sieci teleinformatycznych" - dokladnie tak, jak
> na autobusie "do kina Ochota". Nie jest tam napisane "polaczenia wraz z
> nawiazaniem sesji ppp i dostepem do Internetu".

Wiem, ze TPI to inna firma niz TPSA... ;-> wiec nie musisz wiedziec, jak oni
do tego podchodza (choc IMHO wypadaloby), ale fakty sa takie, ze nawiazanie
sesji PPP jest traktowane jako objete usluga. Jezeli sesja PPP nie zostanie
nawiazana, uwzgledniana jest reklamacja rachunku. Natomiast dostep do
Internetu faktycznie juz nie wchodzi w zakres uslugi. Zreszta, jak ktos juz
kiedys pisal przy okazji innej dyskusji na tej grupie, bylyby problemy ze
zdefiniowaniem "dostepu do Internetu". Czy jezeli mam dostep do hostow w
Krakowie, a poza Krakowem juz nie, to mam dostep do Internetu, czy nie? A
to samo w obrebie Polski? A jezeli mam dostep do wszystkich adresow poza USA?
A jezeli do wszystkich poza Afryka? Trudno zdefiniowac dostep do Internetu,
dlatego nikt go nie gwarantuje.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl