Re: Sprawa lipy wyjaœniona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 17:27:50 MET DST

On 4 Oct 2000 14:00:01 GMT, citizen tomek_at_waw.pdi.net testified:
> [...]
>:> powiniem moc po prostu zmienic nieuczciwego uslugodawce a nie szarpac sie z
>:> kolejnymi reklamacjami i uzerac sie z wrednymi urzednikami z TPSA.
>: No to musisz czekać do połowy 2001, bo do tego czasu ZChN zapewnił
>: TPSa prawny monopol, potem TPSA będzie miała _obowiązek_ wpuszczania
>: innych firm oferujących xDSL do swoich central.
> Odpowiedzialny jest nie tylko ZChN ale wszystkie po kolei #%#$%#$ partie
> jakim udalo sie dorwac do wladzy w tzw. miedzyczasie. UW, PSL i SLD jako
> pierwsze bo oni tez mieli mozliwosci uwolnic rynek od klątwy TPSA.
        Akurat ZChN ma od długiego czasu monopol na MŁ (więc i zarząd TPSA)
oraz PAR.

>: Na szczęście kolejne rządzy chcą również do UE.
> Ale zawsze mozna wydluzyc okresy przejsciowe. Mozna na przyklad ugiac sie w
> jakims punkcie dotyczacym rolnictwa a wydluzyc okresy przejsciowe w
> telekomunikacji.
        I tak już maksymalnie wydłużyli.

>:> Nie pisza. Ale pisac i robic moga co chca - w koncu sa monopolista :-)
>: Pozwij ich ;-)
> Na razie ich przezywam :-)
        heh.. ale to i tak niewiele pomoże.

bart

--
"We'll settle for nothing now, and we'll settle for nothing later"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/