Re: Sprawa lipy wyjaśniona.

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Sun 01 Oct 2000 - 15:19:24 MET DST

Bart Ogryczak wrote:

> nie możesz żadać odszkodowania za
> zawieszenie/zmniejszenie zakresu/ograniczenie/whatever
> świadczenia _darmowej_ usługi jaką jest 0,202122. jeśli opierasz biznes
> na _darmowych_ usługach, to jest _Twój_ i tylko Twój problem.

To nie jest darmowa usluga. Nawe gdyby byla, to niewiele zmienia.

TPSA swiadczy tez usluge dostepowa do mojego biura, jak sie wykreci
numer
825 xxxx. I co, jak sie za prawie kazdym razem nie dodzwonisz, rozlaczy
Cie lub uslyszysz cisze w sluchawce (a impulsy leca) to wytlumaczysz to
sobie "przeciez usluga dostepu do biura atnet.pl jest darmowa"???

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070