Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sun 01 Oct 2000 - 14:16:29 MET DST

On Sun, 1 Oct 2000 10:24:56 +0200, citizen miab testified:

> Mylisz sie
> Sadze ze tepsa od momentu opublikowania/poinformowania/zaoferowania
> /upublicznienia/zareklamowania numeru dostepowego 0202122 staje
> sie strona umowy ktorej druga strona staje sie kazdy dzwoniacy na ten
> numer, a wywiazuje sie z tej umowy(tepsa) w sposob razaco naruszjacy
> interes drugjej ze stron tj. dzwoniacego jak rowniez w sposob razaco
> odbiegajacy od ogolnie/powszechnie przyjetego dla tego typu umow.
> Ponadto przypuszczam ze tepsa jest ustawowo/rozporzadzeniowo
> zobowiazana do podemowania sie i wywiazywania tego typu umow.
        Nie sądzę, żebyś mógł wymagać odszkodowania, za kiepską
jakość _darmowej_ usługi. Myślę, że przy maksimum wysiłku jedyne
co mógłbyś osiągnąć, to anulowanie impulsów z dni w których router
nie działał.

bart

--
"It's not a case of wrong and right. You may hate what I may like"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/