Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Tomasz T. Ciaszczyk (ciacho_at_irc.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 10:33:20 MET DST

        Witold Mikiciuk [witek_at_nask.pl]
  na: pl.internet.polip napisał/ła:

>-=> > Mysle, ze sam logiczny ciag poszlak jednoznacznie wskazuje na przyczyny
>-=> > problemow z rejestracja domen.
>-=> ???

'On ma jakies zaburzenia psychomotoryczne, co zreszta widac po
wypowiedziach' <;

>-=> > Ma Pan problemy z rejestracja domen w NASK? Niech Pan uzgodni poglady, a
>-=> > reszta pojdzie jak po masle. :)
>-=> Bardzo mi przykro, szalenie mi przykro, okropnie mi przykro, ze p. czuma
>-=> takze nazywa sie 'klientem' NASKu. Temu panu proponowal bym sie zapisac na
>-=> najblizsza wizyte u psychiatry. Polecam p. czumie strone
>-=> www.psychiatria.pl i lekture tekstow tam zawartych (ma nadzieje ze p.
>-=> czuma umie czytac).

IMHO juz sie tam wybral, wzglednie zostal skierowany przez odpowiednie
organy <;

>-=> Ja zrozumialem p. Lucia ZUPELNIE innaczej (pewnie jak 99,9% osob
>-=> czytajacych te liste). P. Luc chcial zapewne obic morde klamstwu i
>-=> pomowieniom. Teraz juz wiem, ze juz nie ma co sobie zawracac glowy takimi
>-=> opuchnietymi mozgami (wielkosci ziarenka soli).

W kazdej grupie spoleczenstwa zdarzaja sie "odszczepiency" ktorzy mysla,
robia inaczej niz reszta...

>-=> Zegnam ozieble z domieszka ironii i ponawiam prosbe o kontakt z
>-=> psychiatra.

A moge prosic Aronie na wynos? :P

>-=> -Witek

>-=> PS:
>-=> Acha, nie podejmuje sie dyskusji gdyz zal mi "przeciwnika".

Proponuje EOT, wzglednie przejscie na priva, bo IMHO ta dyskusja dochodzi do
punktu "to nie my, to UFO lub NASK"... Hmm... Niech ktos przesledzi, czy
przypadkiem nikt z Archiwum X nie czyta pip'y....

Pozdrawiam
Tomasz T. Ciaszczyk

--
"Jak mam żyć, nie chcąc kochać, nie chcąc wierzyć..."