Re: Znowu nie dziala...

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 15:42:19 MET DST

Grzegorz Janoszka <grzesjan_at_onet.pl> wrote:

: Nawiązując do postu z 18 Sep 2000 10:49:10 GMT autorstwa Piotr Kucharski (chopin
: @sgh.waw.pl):
: : > Ja mam serwery DNS w różnych częściach Polski na BGP, a co któreś
: : > łączenie serwery irca, celuje w tym krakow.irc.pl, pokazują, że nie mam
: : > reversa.
: : > Poniewaz problem dotyczy wszystkich polskich serwerow, strzelam, ze
: : > jest to problem oprogramowania, a nie adminow.
: : Raptem w tpnet, onet i acn. Krakow to pol34 ;)

: Tak, ale 2 z moich trzech NS mają najciaśniejszy styk do POL34
: wielkości 10Mbps.

.... który prawie nigdy nie bywa obciążony w mniej niż 100%, prawda?
Jest przecież jakiś powód, dla którego chcecie zrobić upgrade łącza
Onet-Cyfronet?

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O