Re: Znowu nie dziala...

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 15:16:14 MET DST

Nawiązując do postu z 18 Sep 2000 10:49:10 GMT autorstwa Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl):
: > Ja mam serwery DNS w różnych częściach Polski na BGP, a co któreś
: > łączenie serwery irca, celuje w tym krakow.irc.pl, pokazują, że nie mam
: > reversa.
: > Poniewaz problem dotyczy wszystkich polskich serwerow, strzelam, ze
: > jest to problem oprogramowania, a nie adminow.
: Raptem w tpnet, onet i acn. Krakow to pol34 ;)

Tak, ale 2 z moich trzech NS mają najciaśniejszy styk do POL34
wielkości 10Mbps.

: Ale mniejsza. Sytuacja wygląda tak, że jeśli serwer IRC
: i/lub łącza do niego są bardzo obciążone, to nie załapie DNS.

Buu. A jak to w zasadzie jest - jeśli nie ma smurfów i innych zabaw,
to w jakim stanie są łącza do takiego serwera? Jaki w ogole ruch
generuje taki serwer?

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy pisze calkowicie prywatnie.