Re: TPNET dzis

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 16:12:12 MET DST

darecki_at_wytnij.sobie.to wrote:

> No wlasnie - jak jest _ethernet_, to ile urzadzen mozesz podlaczyc?
> Napewno wiecej niz jedno, taka juz natura tego interface.

No tak.. ale przecież żaden provider nie daje ethernetu
do dostępu ??

> Zatem aby do C1005 podlaczyc dwie lub wiecej linii nalezy je podlaczac
> przez ethernet (no dobra, jedna moze byc przez serial, ale moze tez
> pozostac pusty). Linie nalezy oczywiscie najpierw zaterminowac np.
> routerami.

Huh.. zamienił stryjek siekierkę na kijek ?

> [...]
> A i B) i chcesz zmusic c1005 do slania pakietow w A, a kiedy nie dziala,
> to w B.
>
> Wystarczy zatem wziac np. jeszcze dwa c1005, zakonczyc nimi linie, a
> potem:
>
> W A default w linie metric 2 i oglaszac to RIPem
> W B default w linie metric 4 i tez oglaszac to RIPem
>
> W tym "zadaniowym" C1005 wlaczasz RIPa i co? Leci w C1005
> na linii A, ale jak wylaczysz linie, to samo zacznie leciec
> w ten od linii B. W ten sposob masz to zrobione na C1005.
> Moze akurat z RIPem to najgorszy przyklad, ale dziala.

Jak mam CISCO to mogę OSPF'em czy innym czymkolwiek :-)

> Po co takie cos? Jak masz unixy na kompach, to po nic,
> ale jak masz windy, to musza miec jedna bramke. Przyklad
> jest troche przegiety, wystarcza takie dwa routery, dowolny
> z nich po stracie seriala moze routowac w drugi.

Huh.. cały czas mówimy o jednym Cisco1005 ??
Przecież mowa była o jednym ?? Na trzech to ja sobie
mogę trzy linie podłączyć, a nie dwie :-P

Dobra.. EOT.

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |