Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Tomasz Piłat (poncki_at_atm.com.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 17:47:31 MET DST


Sławomir Białek <civic_at_patek.netinfo.pl> pisze:
> No więc niby dlaczego i za co ma odpowiadać provider?
> Chyba wiesz, że na gwarantowanie czegokolwiek w Internecie
> nie mogą sobie pozwolić nawet największe firmy i to nie tylko w polsce.
> Co można gwarantować? Hmm... podłączenie do rutera brzegowego?
> Chyba nie wiele więcej. Za czas niefunkcjonowania usługi
> zwykle się nie płaci (przynajmniej w polpaku, chociaż rozdzielczość
> jednodniowa jest trochę nieuczciwa). I co jeszcze?
Prawdziwy provider jest w stanie zagwarantować czas przejscia pakietu przez
płaci - odlicza z faktury np.

TP

-- 
Tomasz 'Poncki' Piłat, ATM S.A.
tomekp(a)atm.com.pl, PONC1-RIPE, 15372072-ICQ
- Kto misiowi urwał ucho?


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:37:08 MET DST