Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Tomasz Piłat (poncki_at_atm.com.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 17:54:55 MET DST


Oh, o jedno cięcie za dużo. Powinno być tak:

Tomasz Piłat <poncki_at_atm.com.pl> pisze:
> Prawdziwy provider jest w stanie zagwarantować czas przejscia pakietu przez

całą swoją sieć szkieletową (a czasami i partnerów). Nie jest w stanie się
wywiązać: płaci np. odlicza z faktury.

Polecam spojrzeć na gwarancje takiego BBNu...czy innych dużych sieci opartych
o ATM.

TP

PS. Cancela ani sedesu nie posyłam, bo już civic odpowiedź dał.

-- 
Tomasz 'Poncki' Piłat, ATM S.A.
tomekp(a)atm.com.pl, PONC1-RIPE, 15372072-ICQ
- Kto misiowi urwał ucho?


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:37:08 MET DST