Re: Licencje oprogramowania [kryptowane]

Autor: kravietz__at_alfa.ceti.pl
Data: Tue 26 Sep 2000 - 15:45:50 MET DST

Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

> Chocby art. 236 KK - zatajanie dowodow niewinnosci. Jesli pracownik
> nie chce rozszyfrowac dysku, mozna uznac ze zataja dowody niewinnosci
> swojej firmy.

Najpierw musialyby byc podstawy do twierdzenia, ze firma jest winna.
Sugestie BSA chyba nie wystarcza.

> W innych przypadkach tez art. 287 par. 1 KPK -
> bezpodstawne uchylanie sie od wydania przedmiotu.

Nie wydaje mi sie. W Wielkiej Brytanii dopiero musieli specjalna
ustawe (RIP) uchwalic, zeby prawo moglo wymuszac na podejrzanym
udostepnienie kluczy do zaszyfrowanych danych.

Poza tym - zawsze przeciez istnieje steganografia.