Re: Licencje oprogramowania (MPAA)

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 22:02:54 MET DST

On 25 Sep 2000 14:43:16 GMT, kravietz__at_alfa.ceti.pl wrote:

>Tylko ~4 PLN (1 USD).

Czyli o ok. 3 PLN wiecej. Skad mam wiedziec czy przedpisca kupilby
rozdzial za 1 PLN, ale za 4 juz nie? Wiec napisalem ze nie 1 PLN.

>Chyba Twoja mentalnosc. Przepraszam z gory za ofensywnosc, ale
>denerwuje mnie podobny styl argumentacji.

A mnie denerwuje udawanie ze nie ma problemu w postaci koniecznosci
przekonania polskich internautow (na poczatek) ze w sieci warto za cos
placic. Wskazowka: porownaj stosunek kont na friko.onet.pl i podobnych
do kont na platnych serwerach providerow.

GSN