Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Tomasz Piłat (poncki_at_atm.com.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 17:47:33 MET DST

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> pisze:
> Wlasnie ten aspekt sprawy wydaje sie szczegolnie interesujacy: sa tacy, co
> nie maja problemow, sa inni ktorzy je maja.
Są tacy, którzy nie mają problemów *z wypełnianiem wniosków*, sa inni,
którzy je mają..

> Wyslane faxy gina, jesli dotra to NASK nie moze ich skojarzyc z formularzami.
Widziałeś jakiekolwiek większe biuro kiedyś?
Nigdy nic Ci nie zgineło?

Trust me, w nasku ginie minimalna ilość dokumentów w porównaniu z innymi
instytucjami.

> Moim zdaniem wynika to z oczekiwania na cos, co nie miesci sie w
> publicznej ofercie. A brak problemow - zapewne - wynika z zaspokojenia
> tych oczekiwan. :)
Powiedz to dobitniej.
Zrób prawnikowi mojej exfirmy przyjemność.

> Krzysztof Czuma

TP

--
Tomasz 'Poncki' Piłat, ATM S.A.
tomekp(a)atm.com.pl, PONC1-RIPE, 15372072-ICQ