Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Pawel Rutkowski (pawel_at_rsc.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 17:54:26 MET DST

> Gdybys na dzien dobry poczytal zasady zmiany delegacji, to nie mialbys
> takich perturbacji. Najprosciej jest kogos obluzgac...
> A przy okazji, to moglbys tez napisac, o jaka domene chodzi.

Ok, moze kolega nie dotrzymal wymogow jednak dlaczego Ja czekalem na
redelegacje ok 2tyg ?
1) Wyslalem faxem prosbe o redelegacje ( wraz z pieczatkami i podpisami
)
2) Wypelnilem formularz zaznaczajac ze ma to byc zmiana
3) Ustawilem DNS'y

Czy to byl przypadek czy zazwyczaj to tyle trwa ?

--
	Pawel Rutkowski
	Centauri RSC s.c.