Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 15:01:13 MET DST

Mirek Luc napisał(a):

> Gdybys na dzien dobry poczytal zasady zmiany delegacji, to nie mialbys
> takich perturbacji. Najprosciej jest kogos obluzgac...
> A przy okazji, to moglbys tez napisac, o jaka domene chodzi.

Postąpiliśmy zgodnie z zasadami:

Zasady zmiany delegacji domeny

      1. wysłać e-mailem na adres dns_at_nask.pl lub faxem wyłącznie pod nr
022/651-05-26
      dane dotyczące nowych name serverów (pełne nazwy oraz ich numery
IP) oraz dane
      dotyczące nowego kontaktu technicznego (gdy ulega zmianie).

Wysłano.

      W tym celu można
      skorzystać z formularza rejestracyjnego, znajdującego się pod
adresem
      www.nask.pl/dns_formularz.html, z zaznaczeniem, iż dotyczy on
zmiany delegacji.

Skoro można, to nie trzeba, więc nie wysyłano.

      2. dostarczyć do NASK wyłącznie pod numer faxu 022 651 05 26 pismo
od dysponenta
      domeny, w którym zwraca się on do NASK o dokonanie
zmiany/usunięcia delegacji
      domeny. Prosimy o korzystanie z www.nask.pl/zm-deleg.html.

Wysłano.

      Pismo takie powinno
      zawierać wskazanie przez dysponenta firmę/osobę, która będzie
obsługiwała tę domenę
      od strony technicznej. Kontakt techniczny ma także prawo do
usunięcia delegacji domeny
      obsługiwanej na jego serwerach patrz www.nask.pl/dns.html.

Zawierało.

      Zmiana delegacji domeny zostanie dokonana nieodpłatnie w ciągu 7
dni roboczych od
      dnia otrzymania przez NASK wszystkich niezbędnych danych.

No właśnie.

W dniu dzisiejszym, po 45 minutach wciskania przycisku Redial i ok 10
PLN nabitych na słuchanie "Witamy w NASK" dowiedziałem się, że należy
przedstawić aktualny w pis do rejestru, bo nastąpiła zmiana adresu
Zarządu i trzeba to udokumentować. Nie przeczę. TYLKO DO JASNEJ POGODY
dlaczego o tym się mówi dopiero teraz, a nie 2 dni po złożeniu tegoż
wniosku??????

Pozdrawiam

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 * http://www.luke.eu.org/ *