Re: Licencje oprogramowania

Autor: Babba (wawa_at_warszwa.com)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 10:22:13 MET DST

> Powinni pokazac zezwolenie sadu. W wyjatkowych wypadkach zezwolenie
> moze byc postdatowane.

wystarcza pismo prokuratora, pytałem sędziego. nakaz rewizji.
nie jest to oczywiscie autorytatywne stwierdzenie z mojej strony.
powtarzam to co mi powiedzieli.

> Teoretycznie, tylko kto ci udowodni ze zrobiles to napsterem?
> Posiadanie mp3 nie jest karalne, posiadanie napstera jako takiego

napster akurat jako przyklad, generalnie mp3

> Akurat mam uprzedzenie do SO, ale to juz nie ta grupa.

w bardzo wysokim procencie, SO leczy potrzeby.
ludzie uzywaja ms do pisania pisemek. i po kiego ma kupowac soft za 2000?
klepnac pisemko do wójta mozna z powodzeniem przy pomocy SO
I jest tez sprawa przyzwyczajenia. U nas rozpanoszył sie ms.
Ale mam kolegów tłumaczy, którzy używaja tylko WP i o emesłordzie nie chca
słyszeć.
Jezeli przyzwyczaimy sie do SO, to ememofis pójdzie w odstawkę.
Jeżeli emesofis ma funkcje niezbędne do życia, to tsza bedzie se kupic ofisa
i jusz :-)
Gdy prześledzić .grupy advocacy,linux to spokojnie so leczy rany.
A w przypadku szkół - linux+so zabezpiecza potrzeby w 199%.