Re: Licencje oprogramowania

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 18:13:59 MET DST

On Wed, 20 Sep 2000 10:22:13 +0200, "Babba" <wawa_at_warszwa.com> wrote:

>wystarcza pismo prokuratora, pytałem sędziego. nakaz rewizji.
>nie jest to oczywiscie autorytatywne stwierdzenie z mojej strony.
>powtarzam to co mi powiedzieli.

Z KPK:

Art. 220. 1. Przeszukania może dokonać prokurator albo na polecenie
sądu lub prokuratora Policja, a w wypadkach wskazanych w ustawie -
także inny organ.
2. Postanowienie sądu lub prokuratora należy okazać osobie, u której
przeszukanie ma być przeprowadzone.

>napster akurat jako przyklad, generalnie mp3

No to juz ci odpowiedzialem - napster czy nie, nie sposob dociec jaka
metoda mp3 powstalo, a skoro nie udowodni sie ze powstalo nielegalnie,
jest czyste.

>w bardzo wysokim procencie, SO leczy potrzeby.

Moze zle sie wyrazilem - nie mam uprzedzenia do SO jako rodzaju
software, tylko do dzialania pakietu (konkretnie szybkosci).

>Ale mam kolegów tłumaczy, którzy używaja tylko WP i o emesłordzie nie chca
>słyszeć.

Stara szkola :)

>Jezeli przyzwyczaimy sie do SO, to ememofis pójdzie w odstawkę.

Nie pojdzie - wszyscy na pewno sie do SO nie przyzwyczaja, osobliwie
zas rozne mniej i bardziej wazne instytucje. Niestety ryba psuje sie
od glowy i glowe tez najtrudniej wyleczyc.

>A w przypadku szkół - linux+so zabezpiecza potrzeby w 199%.

Byla niedawno dyskusja na pcol o liceum 'linuxowym'. Wiekszosc
dyskutantow stwierdzila ze wpychanie uczniom Linuxa na sile to taka
sama bzdura jak wpychanie im okien.

GSN