Re: jobseek.pl, nask, squatters

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 21:53:13 MET DST

VTAM!

[cookie] <c00kie_at_mediaport.pl> wrote:
[...]
> istnieje prosta i sprawdzona metoda: pisac na prywatne konta
> administratorow i osob decyzyjnych - zazwyczaj skutkuje...
> jeden taki adres pojawia sie w tym watku ;))))

1) Mirek jak mi sie wydaje zwiazany jest z nieco inna czescia NASK (tzn
   domenami juz sie nie zajmuje). Na POLIPie wystepuje nie z polecenia
   sluzbowego ale z dobrze rozumianego poczucia obowiazku.

2) Podana metode uwazam za kretynska. To tak jakbys zaczal spamowac
   lcmatufa[1] zeby Ci szybciej SDI w domu zalozyli.

> --
> [cookie]

[1] Generalnie rzecz biorac spamowanie lcamtufa wydaje sie byc kiepskim
pomyslem na zycie jak sadze ;)

--
cezar
CC314-RIPE