Re: Licencje oprogramowania (MPAA)

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 22:21:16 MET DST

On 19 Sep 2000 12:29:50 GMT, Pawel Krawczyk <anti_kravietz_at_ceti.pl>
wrote:

>Przedmówcy chodziło chyba o Jona Johannsena, Norwega, któremu norweska
>policja zatrzymała sprzęt na wniosek MPAA.

No wlasnie, na wniosek (a nie przez) MPAA. Przeczytaj jeszcze raz,
wstawiajac 'zagraniczne instytucje' zamiast 'cudzoziemcy'.

>Wypuścili, oddali i uniewinnili,
>ale mimo wszystko jest to pewna metoda represji, którą można stosować
>nawet poza własnym podwórkiem jeśli się ma pieniądze.

Pieniadze? Pierwszy raz slysze zeby za zgloszenie przestepstwa, i to w
obcym kraju trzeba bylo placic (wiem, bo zglaszalem :)

GSN