Re: Licencje oprogramowania

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 21:11:32 MET DST

On Tue, 19 Sep 2000 18:03:17 +0200, Gwidon S. Naskrent
<naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

>To owszem. Tyle ze nie dotyczy to wylacznie crackow. BTW karalne jest
>tez samo posiadanie takich srodkow.

Serio?

Jeżeli jest sobie program, w wersji ewaluacyjnej i ja go zainstaluję, a
tenże program zapisze sobie w Rejestrze Windows albo w jakimś ukrytym pliku
informację, (służącą do oznakowania, że na danym komputerze okres ewaluacji
minął) to jak nie mogę jak rozumiem tej informacji znaleźć i usunąć, bo mi
grozi kara?

A jeżeli mam znajomego, który zainstalował ten program i też go denerwuje,
że kompletna deinstalacja jest kłamstwem i ten znajomy słabo się zna na
komputerach, więc ja mu piszę batcha, który plik/wpis z rejestru usuwa,
dopuszczam się przestępstwa?

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl