Re: CO O TYM SĄDZICIE???

Autor: Wirtualna (wirtualnapolska_at_pocta.wp.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 18:42:56 MET DST

Bohun <bohun65_at_poczta.fm> wrote in message
>, ale czy
> przypadkiem prędzej czy później ktoś z nadzoru
budowlanego się nie
> przychrzani???
> co może za to ewentualnie grazić? - zamieszane w
to cbyłoby wkońcu ze 40
> osób...
Można poprowadzić do gniazda przy płocie i
powiedzieć, że "nieznani sprawcy" pociągnęli kabel
a Ty tylko podłączyłeś do niego swój ;-)
przypomina mi to pomyśł pajączarzy, aby w piwnicy
podłączyć telefon sąsiada do kaloryfera i takiej
osłonki od rury - podłączali później modem do
kaloryfera - to przecież nielegalne nie jest ;-)
p.
W,