Re: Licencje oprogramowania

Autor: Tomasz Styrna (styrni_at_wb.onet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 20:54:06 MET DST

Uzytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom_at_rp.zax.pl> napisal w wiadomosci
> mnie raczej chodzilo o przepis mowiacy iz maja prawo wejsc i dokonac
> przeszukania jesli istnieje niebezpieczenstwo zatarcia dowodow
przestepstwa
> czy cos takiego.
> nie jestem prawnikiem tylko znajomy policjant zeznawal (i to dosc dawno
> temu)

Z tymze zazwyczaj wszelkie procesy o piractwo koncza sie niczym ze wzgledu
na tzw. niska szkodliwosc spoleczna. Wiec poki co nikt nie przyjdzie do
malej firmy lub w domu bez nakazu sadowego majac tylko podejrzenia.

Pozdrawiam
Styrni