Re: Znowu nie dziala...

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 20:41:59 MET DST

Przemyslaw Frasunek <venglin_at_freebsd.lublin.pl> wrote:
> Zapytałem się ns*.lublin.pl (a z nich właśnie korzysta
> lublin.irc.pl) o swojego rDNS. Dostałem odpowiedź

Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak stwierdzenie, że to wina
programu ircd. O ile się dowiedziałem, zapętlił się i zdechł.
To wyjaśnia zarówno brak DNS, jak i późniejszy niewielki uptime
demona (o którym inicjatorka wątku pisała).

Zostanie zainstalowana nowsza wersja, w której poprawiono
wiele błędów, być może to pomoże. :-) Jak nie, to posiedzę
nad core.

p.