Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Wed 13 Sep 2000 - 13:13:12 MET DST

> Nic. Był pomysł a ja opisałem czemu nie da się go w tej chwili
> zrealizować.

A to niby dlaczego nie da sie?
Czy TPSA ma miliardowe dlugi, stoi na skraju bankructwa etc.? Chyba nie, wiec
stac ja na kredyty itp. Oczywiscie nie mowimy tu o terminie powiedzmy miesiaca
ale niech nie ciagnie sie to latami!

> Cały problem polega na tym, że gros kasy idzie w przyłączanie nowych
> abonentów (ok 1 mln rocznie!) oraz wymianę central analogowych na
> cyfrowe i już nie starcza na inne rzeczy.

Ponownie, a co mnie to obchodzi? Moze nalezy nie isc na ilosc tylko na jakosc?
TPSA zawsze sie wykrecala, ze podlaczanie nowych abonentow to taka nie oplacalna
sprawa itp. itd., wiec moze nalezy zmienic branze z telekomunikacyjnej na np. jedynie

kopanie rowow dla innych operatorow? Jestem pewien, ze konkurencja chetnie odbierze
na swoje barki ten "ciezar i same problemy" czym jest kilka, kilkanascie milionow
uzytkownikow.

> Widzę, że nie masz pojęcia o skali przedsięwzięcia i kosztów. Tepsa ma
> kilkanacie tys. central i dorobienie FTAMów do każdej (pomijając to czy
> jest to w ogóle technicznie realizowalne) to byłby astronomiczny koszt.
> Najpierw trzeba zmniejszyć liczbę central poprzez wywalenie central
> analogowych.

Jestem swiadom z rozmiaru firmy ale skoro sobie z tym nie radzicie to moze trzeba
przestac podlaczac nowych klientow, dac zarobic konkurencji, a samemu zajac sie
wewnetrznymi problemami sieci? :-)

  pozdrawiam
     opo