Re: wortal czy vortal

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 18:08:19 MET DST

On Fri, 15 Sep 2000 08:54:37 +0200, Dawid Sadulski
<dsadulski_at_online.pl> wrote:

>No tak jezeli patrzysz na dzien dzisiejszy to faktycznie ala przeciez te
>przedsiewziecia sa budowane z mysla o przyszlosci. Przeziez nie bedzie zawsze tak ze

O przyszlosci, o przyszlosci. Mozesz umrzec (albo i co gorszego)
jutro, a myslisz o tym co bedzie za pare lat.

>90% osob ma modemy, Podobnie bylo z kolorowymi telewizorami. Ale Tobie chyba nic nie
>mowi slowo Dyfuzja Innowacji, bo przeciez terminow nie trzeba sie uczyc.

Faktycznie nic mi nie mowi to wyrazenie (nie slowo - slowa sa dwa), bo
nie konczylem marketingu czy czegos podobnego.
Naprawde jest mi obojetne czy przecietny czlowiek wie co to portal,
czy nie wie, nie jest mi natomiast obojetne czy moze z tego portalu
sensownie korzystac.

>To Twoj problem ze bedziesz sei wyslawial jak zbieracz makulatury :-)

A twoj ze bedziesz uprawial donkiszoterie...

>To Ty ale zwaz ze wiekszosc spoleczenstwa Kowalskich zna Rosyjski (a nawet Radziecki)
>a to chyba wyklucza korzystanie z CNN, chyba ze wykupi ch Gasprom ;-)

Jw - to ich problem. Tacy nie przebija sie w Internecie, wiec robienie
'polskiej wersji wszystkiego' specjalnie dla nich to prozna robota.

>Tak samo mozna skomentowac wszystko inne Gazety, Telewizje, Telegazete (twoje ulubione
>medium)

No owszem, ale to juz problem cywilizacyjny.

>W ktorym miejscu?

Powyzej - [przecietny Kowalski] nie bedzie ich uzywal. Podprzecietny
chyba tez nie. Wiec kto zostaje?

>Chyba smaruj miodkiem cos cie sie pokielbasilo

Bez komentarza :-/

GSN