Re: wortal czy vortal

Autor: Dawid Sadulski (dsadulski_at_online.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 08:54:37 MET DST

"Gwidon S. Naskrent" wrote:

> .

> On ma racje. Portale nie maja sensu w kraju w ktorym nie mozna na 100%
> dostac stalego lacza. Tymczasem cienkomozgowi marketingowcy wyobrazaja
> sobie niestworzone rzeczy.

No tak jezeli patrzysz na dzien dzisiejszy to faktycznie ala przeciez te
przedsiewziecia sa budowane z mysla o przyszlosci. Przeziez nie bedzie zawsze tak ze
90% osob ma modemy, Podobnie bylo z kolorowymi telewizorami. Ale Tobie chyba nic nie
mowi slowo Dyfuzja Innowacji, bo przeciez terminow nie trzeba sie uczyc.

> Eee tam, daruj sobie krucjate w obronie poprawnej terminologii. Z
> wiatrakami nie wygrasz, a ludzie beda mowic tak jak trendy (a nie
> rozum) dyktuja.

To Twoj problem ze bedziesz sei wyslawial jak zbieracz makulatury :-)

> Jak chce informacji, to biore pilota i przelaczam na teletext CNN.
> Moge poczytac duzo i w spokoju. Denerwuja mnie ludzie ktorzy
> podniecaja sie mozliwoscia dostawania najswiezszych informacji przez
> Internet. Przeciez to wszystko juz bylo.

To Ty ale zwaz ze wiekszosc spoleczenstwa Kowalskich zna Rosyjski (a nawet Radziecki)
a to chyba wyklucza korzystanie z CNN, chyba ze wykupi ch Gasprom ;-)

> Powiedzialbym 'witryna o wszystkim i o niczym'. Brzmi odpowiednio.

Tak samo mozna skomentowac wszystko inne Gazety, Telewizje, Telegazete (twoje ulubione
medium)

> Sam przyznales ze z Internetu korzystaja jedynie ludzie
> nieprzecietni...

W ktorym miejscu?

> Eee tam, terminow nie trzeba sie uczyc. To samo wpada w ucho. Co
> innego rozumiec co one znacza.

Zgodze sie .

> Takis pewny siebie? No to smaruj do Miodka...

Chyba smaruj miodkiem cos cie sie pokielbasilo

--
Dawid