Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Tue 12 Sep 2000 - 14:03:09 MET DST

> W sieciach komórkowych biling z central jest sciągany codziennie i
> wstępnie przetwarzany. W tepsie jeszcze nie ma takiego systemu kolekcji
> danych i dane są sciągane raz w miesiącu (na początku), a potem
> przetwarzane. Jest tego mnóstwo (wszak rozmów telefonicznych jest dużo
> więcej niż z telefonów komórkowych) i nawet mocnym maszynom zajmuje to
> sporo czasu.

Czlowieku, a co to mnie obchodzi!?
Teraz chyba bede mniej rozmawial ze stacjonarnego telefonu, zeby Wam system
odciazyc. Paranoja! Place, wymagam. Niestety wszedzie to sie sprawdza tylko nie
w .pl...
TPSA jest jednym z najbogatszych firm w Europie Srodkowo-Wschodniej i probujesz
mi wmowic, ze nie macie pieniedzy na jedna z podstawowych funkcji dzialania
sieci, a na premie dla prezesow to juz macie?
Wystarczy tylko przegladnac wyniki finansowe swojej firmy, aby dowiedziec sie,
ze TPSA generuje ogromny zysk i zdecydowanie stac ja na mocny sprzet w duzych
ilosciach.

  pozdrawiam
     opo