Re: Ciekawa domena...

Autor: Witold Mikiciuk (witek_at_nask.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 08:56:21 MET DST

On 10 Sep 2000 darecki_at_wytnij.sobie.to wrote:

> Wiadomo, jak to sie mowi - sprawiedliwosc ma byc, ale po ich stronie ;)
Bez komentarza :(

> Kazdy ma prawo uzywac nazwy "walec", nie da sie zastrzec walca (mniejsza
> dlaczego) i co? Czy kazdemu zostanie zarejestrowana taka domena? A slowo
> "biuro"? Tez kazdy moze go uzywac.
2 x tak. Kiedys i teraz istnial pkt "Cel/Opis/ ktory te problemy
rozwiazywal. Niestety ale ten pkt czytal czlowiek i to czytajacy musial
ocenic/okreslic czy jest zgodnosc z aktualnymi zasadami rejestracji....
Jest i byla to bolaczka NASKu ale sie to zmieni...

> Jest tez slowo "web", podobno "zbyt popularne", a juz na 100% "zbyt
> popularne" zeby ode mnie przyjeto wniosek o rejestracje takiej domeny. Jak
> jednak widac w DNSie, nie dla kazdego takie "popularne" jest to slowo.
> Ciekawe co powoduje taki spadek popularnosci? Moze ktos z NASK
> wreszcie powie prawde na temat tej domeny, bo najpierw (chyba witek_at_nask)
> prosil o konkrety, a jak podalem ten przyklad, to juz od kilku miesiecy
> cisza. Makiem zasial? A moze wstyd/strach kogos oblecial?
A przed czym/kim?
Jak mozemy przyjac teraz wniosek o taka domene skoro jest ona od 97-12-18
zarejestrowana??? Nie rozmumiem.
Nie znam sprawy a moze dlatego ze od lutego 2000 roku jestem tylko
obserwatorem poczynan administratorow i osob probujacych ugryzc ten dns
:))))))). Nie zajmuje sie juz dns-em, na szczescie!
Pozdrawiam DarkaM (on wie)
-Witek

                                        Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl>