Re: Ciekawa domena...

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Mon 11 Sep 2000 - 13:25:04 MET DST

Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl> wrote:

> A przed czym/kim?
> Jak mozemy przyjac teraz wniosek o taka domene skoro jest ona od 97-12-18
> zarejestrowana??? Nie rozmumiem.

Wlasnie to mnie zastanawia - jest zarejestrowana. Dlaczego? Przeciez kiedy
zglaszalem ja do rejestracji (oczywiscie wczesniej!), to "slowo web bylo
zbyt popularne" i _dlatego_ odmowiono mi rejestracji tej domeny, dodam ze
dla firmy WEB. Byl wiec jakis powod utraty popularnosci slowa WEB pomiedzy
moim wnioskiem, a terminem rejestracji tej domeny. Jaki?

> :))))))). Nie zajmuje sie juz dns-em, na szczescie!

Tak, to musi byc szczescie, bo inaczej suchej nitki nie zostawia ;)

Pozdrawiam
D.M.

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/