Re: Ciekawa domena...

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 10 Sep 2000 - 20:39:03 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> Hm... wedlug mnie punkt regulaminu mowiacy ze "abonent moze zglosic do
> rejestracji tylko taka nazwe, do uzywania ktorej ma prawo" jest dosc jasny -
> dla mnie oznacza to, ze mozesz zarejestrowac domene bedaca nazwa swojej
> firmy lub produktu, i zadna inna. Wiec albo zmiencie ten regulamin, albo
> sie go trzymajcie... A tak to nie wiadomo...

Wiadomo, jak to sie mowi - sprawiedliwosc ma byc, ale po ich stronie ;)

Kazdy ma prawo uzywac nazwy "walec", nie da sie zastrzec walca (mniejsza
dlaczego) i co? Czy kazdemu zostanie zarejestrowana taka domena? A slowo
"biuro"? Tez kazdy moze go uzywac.

Jest tez slowo "web", podobno "zbyt popularne", a juz na 100% "zbyt
popularne" zeby ode mnie przyjeto wniosek o rejestracje takiej domeny. Jak
jednak widac w DNSie, nie dla kazdego takie "popularne" jest to slowo.
Ciekawe co powoduje taki spadek popularnosci? Moze ktos z NASK
wreszcie powie prawde na temat tej domeny, bo najpierw (chyba witek_at_nask)
prosil o konkrety, a jak podalem ten przyklad, to juz od kilku miesiecy
cisza. Makiem zasial? A moze wstyd/strach kogos oblecial?

Pozdrawiam
D.M.

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/