Odp: Apropo StarOffice

Autor: Ion (rakraus_at_poczta.fm)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 10:43:02 MET DST

Widzę, że dyskusja rozgorzała na dobre. Jeżeli chodzi o mnie, znalazłem
odpowiedź na większość pytań. Na grupie dyskusyjnej pl.comp.os.linux pod tym
samym tematem (Apropo StarOffice), znajduje się solidna sterta postów.
Chciałbym was zachęcić do przestudiowania jednego. Jest to post Dariusza K
Ladziaka (ten dłuższy). Jeżeli chodzi o resztę - też są dość ciekawe.

W mojej firmie decyzja zapadła. Na dwóch stanowiskach instalujemy SO.
Miesiąc testów (oczywiście mnie też zaszczyt kopnął i zostałem testerem!!!)
Po miesiąco zobaczymy

Jeżeli macie jakieś uwagi na temat pracy z StarOfficem na Windowsach to
piszcie, również na priva rakraus_at_poczta.fm .