Re: Jakie jest najtańsze stałe łącze?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 10:47:27 MET DST

Misiek wrote:
>tak ja w temacie
>kto słyszał o stałym ale tanim łączu(oprócz tpsa bo wcale nie jest tanio)

ale dlaczego nie tanio?
zanim kupiłem sdi słyszałem o nim same złe rzeczy, minął miesiąc,
za kilka dni miną dwa - nic złego się nie stało, działa cały
czas bardzo ładnie (kilka razy w godzinach porannych stawało, ale
ja zazwyczaj o tej porze śpię), może zmienię zdanie, gdy coś ostro
padnie - zobaczymy...
koszt instalacji jest trochę dziwny (kabelki chyba nic nie kosztują,
skoro to idzie telefonem, a ta czarna skrzynka nie wygląda na
mądrzejszą od kalkulatora, po drugiej stronie kabla pewnie
jest podobnie...), ale koszt miesięczny IMHO jest opłacalny