Re: Sklepi internetowy -autoryzacja kart kredytowych

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 15:22:00 MET DST

Pewnego dnia, a było to Fri, 01 Sep 2000 14:59:16 +0200 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <mrowieck_at_aol.pl> i powiedziała:

>Nie sledzilem dyskusji od dluzszego czasu a potrzebuje pilnie
>informacjie
>
>W jaki sposob mozna zrobic obsluge platnosci kart kredytowych on-line
>ale na mala
>skale chodzi mi generalnie o to ze jest maly klient ktory wymyslil sobie
>ze bedzie
>mial sklep z platnoscia karta ale nie chce wydawac kasy na jakies
>kosmiczne rozwiazania

W zasadzie nie masz wielkiego wyboru. W Polsce (AFAIK) robi to tylko Polcard
(http://www.polcard.com.pl/) więc tam się musisz udać.

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/