Sklepi internetowy -autoryzacja kart kredytowych

Autor: Marcin (mrowieck_at_aol.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 14:59:16 MET DST

Nie sledzilem dyskusji od dluzszego czasu a potrzebuje pilnie
informacjie

W jaki sposob mozna zrobic obsluge platnosci kart kredytowych on-line
ale na mala
skale chodzi mi generalnie o to ze jest maly klient ktory wymyslil sobie
ze bedzie
mial sklep z platnoscia karta ale nie chce wydawac kasy na jakies
kosmiczne rozwiazania
(btw jak to zrobic na duza skale)
Interesowal by mnie system w ktorym caly sklep mam u siebie na serwerze
a dopiero proces autoryzacji odbywa
sie poprzez serwer jakiejs firmy XX ktora ma dostep on line do
utoryzacji itd...
Widzialem takie rozwiazanie w stanach i wydaje sie byc calkiem sensownym

Przy okazji jak to zrobic na wieksza sklae tzn co trzeba miec po swojej
stronie
(sprzet software) zeby moc autoryzowac on-line po za oczywisicie
szyfrowanym serwerem www
(np apache-ssl)