Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Łukasz Grochal (lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 09:42:10 MET DST

Jacek Rzeuski writes:

JR> Jest używana inna technika transmisji. Chyba, że znasz modem na łącze
JR> dzierżawione pracujący z 2B1Q-160kb/s. Ja o takim nie słyszałem.

Hmm... czy to znaczy, że po złożeniu wniosku o linię dzierżawioną zmienia
się stosowany na potencjalnym łączu SDI protokół transmisji? Czy też jeden
z nas, przypadkiem zapewne nie będący mną, wykazuje się brakiem elementarnej
umiejętności przyswajania słowa pisanego?

--
(-) Łukasz Grochal                                  lukie_at_rotfl.eu.org
_____________________                             (for PGP key visit:)