Re: Jakie jest najtańsze stałe łącze?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:49:27 MET DST

Lukasz Jakubowski <lukasz_at_in-tra.com.pl> wrote:
> Faktycznie niedrogo. Tylko jak te lacza ida "dalej"? Po doswiadczeniach
> z Tepsa (a bylem zaledwie przecietnym klientem, boje sie myslec o
> pechowcach) drze na dzwiek slowa Polpak. Mozliwe, ze gdzies komus to
> dobrze i szybko chodzi. Mnie jakos nigdy nie chcialo. Moze we Wroclawiu
> cos jest skopane- nie wiem. Ale nie chcialbym miec lacza, z ktorego moge
> korzystac skutecznie w godzinach 24-7 rano, bo o tej porze zwykle spie.
> Nawet jakby kosztowalo 50 zlotych/mies + darmowa instalacja, to byloby
> to 50 zl do tylu.

Polemizowałbym. Za wzmiankowaną cenę na pewno skusiłbym się na
stałe łącze 24/7. I tak wyszłoby mi taniej niż mój dialup.
(oszczędzając bardzo -- robiąc tylko niezbędne rzeczy wychodzi
to ok. 100zł/m-c -- a czasami chciałoby się posiedzieć).

Andrzej

--
We'll be together till the end of time, and when you smile, Red Rose,
it's just like Blue Sunshine  (Alphaville)