Re: Internauci przeciw ko...

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:56:49 MET DST

mwask <mwask_at_rsi.com.pl> wrote:
> GRUPA AKTYWNYCH SPOŁECZNIKÓW
> PRZESTRZEGA!!!!
> Jesteśmy pewni, że nic tak dobrze nie zwalcza patologii społecznych jak
> kampanie reklamowe. Dlatego podążając tą drogą GAS proponuje wielką
> kampanię na rzecz jednej z największych patologii w naszym kraju,
> jaką jest pfu... kopulacja

Panowie, bez jaj proszę... (hm, powinien tam być przecinek, czy nie?)

> Ot teraz rozpoczynamy multimedialną kampanię programu "Przeciw Kopulacji",
> którego ambicją jest próba zmniejszenia zjawiska kopulacji w naszym kraju
> poprzez oddolną inicjatywę obywatelską oraz działania
> edukacyjno-informacyjne.
> Jak wynika z tajnego raportu NIK opublikowanego ostatnio w prasie, TV i
> Internecie,

Gdzie w Internecie jest ten raport?

> kopulacja wdziera się do naszych domów, fabryk, urzędów i gospodarstw
> rolnych!
> Nikt nie może czuć się bezpieczny!
> http://www.hot.com.pl/gas/form.html

Mnie się najbardziej podoba czwarte hasło: "Nie". Może być nawet
to Urbanowskie. A tak w ogóle, to wybieram bramkę numer 3.

> Pod tym adresem zamiescilismy wstępny projekt plakatu Kampanii "Przeciw
> Kopulacji".
> Zbieżność ze znaną Wam z bilborów, TV i innych mediów, kampanią jest
> oczywiście przypadkowa.
> Od Twojego wyboru zależy, jakie hasło znajdzie się na czarnym pasku.
> Nie badz obojetny!!!

Ja proponuję "Nie ufaj rodzicom, zrób się sam!"
(dla formalności: widziałem to wysprejowane na jamikś murze)

O, i sygnaturka losowa...

P.S.
A myślałem, że sezon ogórkowy już się skończył ;-)

Andrzej

--
They can't stop us... we're on a mission from God!  -- The Blues Brothers