U kogo zarejstrowana jest domena?

Autor: Jarosław Lech (jarek_at_NOSPAM.kni.ae.krakow.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:46:05 MET DST

Witam

Piękną linuxową komendą "whois" można sprawdzić, czy domeny com, net,
org i edu są zarejstrowane - a jeśli tak, to w jakiej firmie, na
jakim serverze i kiedy. W jaki sposób sprawdzić, czy domeny com.pl (i
inne) są już zajęte i w jakiej firmie zarejstrowane?

Pytam dlatego, że byłem co najmniej lekko zdziwiony, gdy serwis
oferowany przez Webmedia podał mi, że domeny dgjsks.com.pl,
oiufddnk.com.pl i inne (podonie bzdurne) są już zajęte :)

Pozdrowienia
Jarek