Re: jakieś tanie łącze?

Autor: Rafal Rybinski (Rafal.Rybinski_at_nask.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 09:14:53 MET DST

On Wed, 30 Aug 2000, Misiek wrote:

> sorrki ale trochę źle zadałem pytanko chodziło mi o łącze stałe i tanie na
> zasadzi takiej jaką oferuję tpsa przy SDI(kosztuję 160 zl miesięcznie plus
> ok 1000zl założenie) bez limitu siedzisz ile dasz rady
>
> może ktoś słyszał o podobnym ale tańszym w obrębie Katowic(w promieniu 10
> km) takie które mogę mieć u siebie w domu a nie w akademiku
>
> sorry za źle sformułowane poprzednie pytanko i czekam na jakąś wiadomość
>
> mój email kropa10_at_poczta.fm
>
> P.S. dodam może że według mnie tpsa strasznie ździera z internautów bo ilu
> [...]
To zapomnij wogole o dzierzawce. Zwroc uwage ze za sam kabel tez sie
placi. I placi sie nie tak wcale malutko. Jesli masz gdzies (uczelnia,
praca, kolega) dostep do sieci 24h/dobe, to mozesz sobie zorganizowac
wlasnie lacze do tego kogos, ale dochodzi Ci jeszcze koszt modemow. Wiec
nie wiem czy da sie taniej "posiadac" internet. Tzn. jest jeszcze tansze
rozwiazanie, mianowicie kablowka z internetem.

Pozdrawiam.
kangur_at_nask.pl