jakieś tanie łącze?

Autor: Misiek (kropa1000_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 22:30:14 MET DST

sorrki ale trochę źle zadałem pytanko chodziło mi o łącze stałe i tanie na
zasadzi takiej jaką oferuję tpsa przy SDI(kosztuję 160 zl miesięcznie plus
ok 1000zl założenie) bez limitu siedzisz ile dasz rady

może ktoś słyszał o podobnym ale tańszym w obrębie Katowic(w promieniu 10
km) takie które mogę mieć u siebie w domu a nie w akademiku

sorry za źle sformułowane poprzednie pytanko i czekam na jakąś wiadomość

mój email kropa10_at_poczta.fm

P.S. dodam może że według mnie tpsa strasznie ździera z internautów bo ilu
młodych ludzi stać na zapłacenie 1000zł za założenie i 160zł miesięcznie
tak dla przykładu kabel w Austii kosztuję 500 szylingów tj. ok 145zł bez
ograniczeń, załozenie gratis
kabel w USA 20$ czyli ok 90 zł miesiecznie bez ograniczeń
porównując zarobki różnica jest łatwo zauważalna