Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 11:52:28 MET DST

dnia Wed, Aug 30, 2000 at 10:24:56AM +0200, Michal Zalewski napisal(a):

> Ale skad przekonanie, ze usluga jest swiadczona po cenie nizszej od
> faktycznych kosztow?;) To, ze inna usluga (dzierzawka) kosztuje inaczej,
> nie swiadczy o niczym. Dwie zupelnie rozne technologie.
Masz racje, natomiast w mojej malutkiej glowie sie nie miesci jak taka
sprytna firma moze dac taka usluge w baaardzo niskiej cenie i jeszcze na tym
zarobic.

> Z jednej strony narzekacie, ze SDI jest za drogie (poczatkowa oplata
> instalacyjna etc), z drugiej - ze jest za tanie bo TPSa stosuje ceny
> dumpingowe. Albo jakas ostra nielogicznosc, albo ja juz jestem glupi.

Albo zbytnio uogolniasz, nie przypominam sobie zeby gdziekolwiek stwierdzil
iz HIS jest za drogi, no moze w kontekscie tego co jest gwarantowane ;)

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-)