Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 10:24:56 MET DST

On 30 Aug 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> Patrzac wg cennika TPSA 976,00zl/mc za 28,8k czyli... chyba jednak nie
> bardzo sie oplaca brac 150zl za 115200 Sa jeszcze koszt obslugi, nie
> sadze zeby ludzie pracowali za darmo, konserwacja urzadzen itp.

Ale skad przekonanie, ze usluga jest swiadczona po cenie nizszej od
faktycznych kosztow?;) To, ze inna usluga (dzierzawka) kosztuje inaczej,
nie swiadczy o niczym. Dwie zupelnie rozne technologie.

Z jednej strony narzekacie, ze SDI jest za drogie (poczatkowa oplata
instalacyjna etc), z drugiej - ze jest za tanie bo TPSa stosuje ceny
dumpingowe. Albo jakas ostra nielogicznosc, albo ja juz jestem glupi.

Na temat drugiej czesci listu sie nie wypowiem, jesli pozwolicie :)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=