Re: Lenie w onecie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 00:14:35 MET DST

On 29 Aug 2000 17:25:57 +0200, Michal `Salvador' Jeczalik <michalj_at_dione.ids.pl> wrote:
> Nie wiem. Napisałem tylko, że podana rada nie jest najlepszym
> rozwiązaniem. Poza tym widzę tu trochę winy użytkownika, gdyż jeśli się
> ktoś zapisuje to powinien pamiętać adres, z którego został
> zapisany. Jednym słowem sam sobie jest winien. Trzeba było się nie
> zapisywać :-)

Problemem jest ze na ta liste moze zapisac kazdy kazdego - taki numer wyccieto
mojemu koledze . Kolejna malo ciekawa rzecza jest ze mimo uzywam adresu
firko.internet.pl to na grupe ide zapisany jako friko.sos.com.pl (oczywiscie
przy wypisywaniu sa straszne harce) - ot kolejna cecha SOS'a

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
I've got to sit down and work out where I stand.