Re: Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 10:57:17 MET DST

On Wed, 30 Aug 2000, apix wrote:

> automatycznie przysla panu pisemko odpowiedniej tresci
> przy braku panskiej odpowiedzi
> automatycznie przesla zgloszenie przestepstwa
> a wtedy automatycznie z urzedu prokurator
> wszczyna postepowanie
> i przychodzi pan policjant z nakazem zabezpieczenia dowodow
> przestepstwa

Oczywiscie przychodzi tez automatycznie?

> po zabezpieczeniu dowodow
> atomatycznie sad w postepowaniu nakazowym orzeknie kare

To bylo zrozumiale. Tylko nadal nie wiem, co to _automatycznie_ ma z
polipem (poza Ekspertem), i czemu automatycznie ciagnie sie tu ten watek
;)

> ps oczywiscie w polsce karanmi beda tylko ci co podpadna wladzy co
> bedzie wiadomo automatycznie z rejestrow policji o zachowaniu sie
> obywatela w stosunku do wladzy :-(((((((((((

Oczywiscie. Wprowadzi sie obowiazek uzywania produktow Microsoftu i
obowiazek routowania pakietow sluzacych do identyfikacji
oprogramowania. Automatycznie, zeby bylo jasne.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=