Re: Lenie w onecie

Autor: Michal `Salvador' Jeczalik (michalj_at_dione.ids.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 17:25:57 MET DST

*-----[28 Aug 2000] Daniel Podlejski wrote:
|[...]
|: Nie jest to IMO dobry pomysł, gdyż mail'e i tak będą kursowały (co obciąży
|: obie strony). Potrzebna jest tu raczej jakaś reakcja ze strony onet.pl
| A co oni biedni mogą zrobić, skoro sam zinteresowany nawet nie wie, z jakiego
| adresu jest zapisany ?

 Nie wiem. Napisałem tylko, że podana rada nie jest najlepszym
 rozwiązaniem. Poza tym widzę tu trochę winy użytkownika, gdyż jeśli się
 ktoś zapisuje to powinien pamiętać adres, z którego został
 zapisany. Jednym słowem sam sobie jest winien. Trzeba było się nie
 zapisywać :-)

         Pozdr.

--
 __  | Michał Jęczalik Jr | michalj_at_zory.z.pl | http://www.jr.z.pl | Żory |
(/_' |    "Smile, they said, life could be worse". So I did and it was.   |