Re: błędy w wyszukiwarkach

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 23:57:58 MET DST

On 28 Aug 2000 21:33:49 GMT, Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>tzn. znalazły się te, których miało nie być (i czasami tylko te)

wszystkie byly w jednym dokumencie czy nie - moze wyszukiwarka daje wyzszy
priorytet tym slowom ktore byly pierwsze ?

>no dobrze, ale nie dokopałem się do jego adresu... :)

webmaster_at_twoj.portal.pl odbija poczte - ja bym tam pisal .

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
There will be no last bus tonight.