Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 11:02:38 MET DST

Jacek Rzeuski wrote:

> A wpadłes na to, ze urządzenia dostępowe też robią logi?

Przecież mówię o synchronizacji logów urządzenia dostępowego (które loguje
moment zalogowania, połączenia bądź w najlepszym razie odebrania wywołania)
z logami centrali. Ale w moim przypadku możliwa jest tylko synchronizacja
po numerze węzła i czasu dostępu (a tu rozbieżność jest na tyle duża, że
przy większych węzłach robi się cały sznurek podejrzanych - jak już mówiłem,
negocjacja i routing połączenia może trwać różne. czasem nawet marszrutuje
mi pół minuty, po czym się łączy). CID nie mam, więc węzeł mojego numeru
nie pozna. No, chyba, że ktoś siedzi na słupie i mi DTMFy sniffuje *g*

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL