Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: Bartek Kwinta (bakwi_at_interia.WYTNIJTO.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 01:53:34 MET DST

BTW te wszystkie dane milionow userow to chyba ciezki orzech do
zgryzienia nawet dla jakiegos echelona czy miesozercy. Jakos
przestalem sie przejmowac tym ze ktos sprawdza jakie linki klikam -
zainstalowalem sobie tylko ogniomurek i tyle. Reszta mi zwisa :))
Jak im sie chce magazynowac moje "Ulubione" to ich problem :)

Kiedys jak popadlem w fobie to uzywalem roznych dziwnych progsow:
ComSpy
www.spywindows.com/page1/software.htm
VxdMon - monitor managera systemu plikow
www.sysinternals.com/vxdmon.htm
i inne monitory plikow:
www.sysinternals.com/regmon.htm
www.sysinternals.com/filemon.htm
Jak sie kotos chce takimi rzeczami bawic to polecam :))
Wiekszosc jest za free

Bartek Kwinta
bakwi_at_interia.pl
"Swiat to piekne miejsce i warto o Niego walczyc"