Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Dariu (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 08:23:35 MET DST

> przykro mi ale wg ostatnich projektow ustaw majacych sankcjonowac
> obecna nielegalna praktyke policji jest to mozliwe
> hej
Oczywiscie, ze to wejdzie od 1.1.2001
w trosce o dobro uzytkownikow internetu,
aby im zapewnic jak najwiekszy komfort.
Rejestruje sie polaczenia telefoniczne to czemu w koncu nie rejestrowac
jakie strony oglada Kowalski, gdzie i kiedy, komu jakie listy wysyla
jakiego softu uzywa.
A w ogole, najlepiej niech w nocy przegladarka sama szuka
co sie zmienilo na dyskach i wysyla raporty do
szejkow.
A dodatkowo niech karta dzwiekowa dziala jako nianka
z opcja podsluchiwania domownikow przez wlaczony mikrofon
itd itd.
a ta internetowa kamera niech sie samodzielnie wlacza i pokazuje co robi
ten brzydki internauta.

To sa kierunki rozwoju inetu na rok 2001.
Full control.
DD