Re: polaczenie z usa

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 21:03:33 MET DST

"Dariusz K. Ladziak" wrote:

> On Thu, 24 Aug 2000 21:59:19 GMT, me_at_dot.com wrote:
> Musisz przeleciec sie po providerach i dokladnie wypytac ktoredy sie
> lazca. Z tego co wiem to np. internet technologies sie chwali ze ma
> wlasne lacze satelitarne - pytanie jeszcze w co wpiete z drugiej
> strony... Bo wiekszosc "providerow" podpietych jest przez tepse, czesc
> przez komercyjna czesc pasma lacz NASK-u - a tlok na tych laczach
> panuje nieziemski, stad tez takie predkosci jakie masz...

Takiej firmy praktycznie nie ma od kilku miesięcy. IT miało zdaje się
512kbps+64kbps (ale nie pamiętam dokładnie, więc mogę wprowadzać w
błąd),
do kogo, też nie wiem. Teraz razem z ATM/IKP/ATOM i GTS stworzyli
Internet Partners, który jako jedyny chyba ma sensowną ofertę.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL